No baby yet

I feel a bit down today. First drop of my period came so I didn't get pregnant. I also had a really heavy pms. 
But it is always best to look on the bright side. 
My body works like clockwork since I started exercising on a regular basis. 
Today I am going to my mother and help her in the garden. -Now that's a good exercise! 

Just as I am writing my hub comes in and cries: ”I have just looked up your next fertile days!” :-) I am glad he is all in and reading so much about fertility. 
He knows almost more about fertility than I do :-)

Känner mig så deppig idag. Första droppen mens kom så det blev inget den här gången heller. 
Till råga på eländet hade jag en riktigt jobbig pms. Men man ska ju se positivt på saker. Kroppen går som en klocka sen jag började motionera regelbundet och idag ska jag hjälpa min mama i trädgåden. 
-Där får man verkligen motion :-) 

Precis när jag skriver kommer sambon in ropandes: "Nu har jag räknat ut din nästa fertila perod!" Det är roligt och en stor hjälp att han börjat läsa på så mycket om fertilitet. 
Han kan nästan mer än mig nu :-)


image source for this blog post
(since I don't have any "babybird" in my own garden  :-)

http://cdn21.se.smcloud.net/t/photos/t/213288/bocian_23386795.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera här hos mig :-)

OBS, du är inte anonym när du kommenterar. Din IP adress sparas och kan spåras!

.