Ultraljud vecka 18

Så kom då äntligen dagen för vårt första ultraljud!
Som inte visade något!
Alla graviditetssymtom är kvar så de gissar på att antingen åkte den ut då när jag blödde eller så har den tillbakabildats.
Jag känner mig så blåst på konfekten! ÄNTLIGEN en graviditet som klarat sig förbi de första 12 veckorna och så syns inget!
Vi är helt chockade och vet inte vad vi ska tro.
Varför är alla symtom kvar om fostret inte kan hittas?
Varför har min mage växt? Vågen kan ju gå sönder men ett måttband går ju knappast sönder.
Mannen är helt förstörd och jag med men jag måste ge all min energi till honom och kan inte ägna mig åt min egen nedstämdhet.
Nu efteråt får jag dessutom veta att vi borde ha varit med om massa undersökningar under graviditetens gång så att de kunnat kontrollera det hela.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera här hos mig :-)

OBS, du är inte anonym när du kommenterar. Din IP adress sparas och kan spåras!

.