Redan ny Ägglossning

För några dagar sedan hade jag jättemycket äl-kladd som jag först trodde berodde på graviditeten.
Sen fick jag ju veta att graviditeten hade upphört och kunde inte förstå varför jag fick så mycket äl-kladd.
Mannen blev eld och lågor och sa att det säkert är ägglossning.
Jag trodde inte det eftersom mina tankar var att kroppen måste återställas först innan det blir ny äl och ny mens och vem vet hur lång tid det tar.
Jag har fortsatt banta och motionera och brösten har slutat göra ont men är fortfarande såriga.
Igår var vi hos min mama igen och jag kunde inte sitta i soffan för det tog emot i ryggen och gjorde lite ont.
Som vanligt med äl går jag runt en hel dag och undrar varför jag har ont i ryggen...
På kvällen när vi åkte hem började jag få mer ont i livmodern och blev orolig men försökte slå bort tankarna och sen i morse när jag vaknade hade tempen gått upp!
Jag trodde först det var fel och väntade en stund med samma resultat!
Hela natten har jag haft helt sjuka mardrömmar, sådana jag bara brukar drömma när jag är gravid men tydligen öäven nör jag har ägglossning :-)
Nu hade vi ju mys i tisdags och äl igår fredag så vem vet om det tar sig.
Vi får helt enkelt vänta och se.
Nu ska jag fortsätta med att:
* ta tempen varje morgon
* äta äkta honung
* motionera
* äta nyttigt men små portioner
* avhålla mig från kaffe, saffran, te etc.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera här hos mig :-)

OBS, du är inte anonym när du kommenterar. Din IP adress sparas och kan spåras!

.