Ägg På Tråd

Någongång, någonstans har jag läst någonting om att vid ägglossning ska flytningarna vara trådiga och man ska kunna dra isär de och då sitter de kvar på fingrarna. En gång testade jag detta men min lilla flytning förblev intakt.

Så den 3 Maj satt jag på toa och filosoferade. Och tyckte att den lilla flytningen ser lite lustig ut, -om man skulle ta och testa. Ja minsann!! Trådigt för hela slanten!! Synd bara att jag inte hunnit köpa ÄL-tester än.
Men men. Snabbt fram med Folsyra, Glandin25 och mannen tvångsinkallad till bebisverkstad.

Sen tog jag tempen med för man ska tydligen ha högre kroppstemperatur efter ÄL. Märkligt nog hade jag samma temp den 3:e och 5:e men en grad lägre den 4:e. Det skulle ju vara tvärt om.

Resten av kvällen spenderade jag på balkongen och njöt av mina sista ciggaretter.

Dagen efter var jag så röksugen och mannen den enda till hands så stackarn fick utstå en del.... :-)

Arbetsdagen blev HEMSK! Där kan man minsann inte skälla ut folk efter noter. Men jag hittade några flourtuggumin i väskan och när jag satt och tuggade de kändes suget lite mindre.
Så när arbetsdagen led mot sitt slut var det raka vägen till Coop Forum på jakt efter tuggumin och jag måste säga att de har verkligen iNTE många att välja mellan. Jag hatar mint.
Nikotintuggumin är inte heller att tänka på eftersom jag tillhör den fantastiska lilla skara på 1 av 1000 som får allsköns biverkningar.

SÅ nu önskar vi, hoppas hoppas att jag om två veckor ser vi TVÅ STRECK på stickan :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera här hos mig :-)

OBS, du är inte anonym när du kommenterar. Din IP adress sparas och kan spåras!

.