Bebisverkstad startar!

Nu börjar snart bebisverkstan!
Jag är så glad! Men blev mindre glad när jag hörde hur Försäkringskassan räknar ut föräldrapenningen. Det blir inte många kronor där inte.
Men det är bara ett år och ett år går så fort. Jag har hellre en bebis i famnen är massor av pengar på kontot.

Jag har bullat upp med ÄL-tester, Rosenrot, Glandin-25, Folsyra, böcker, grönmynta, parabenfri hygien och kosmetika och bil med plats för barnvagn :-D

Den här ungen ska födas enligt konstens alla regler :-D utan kemikalier!

Vi försökte lite förra sommaren med men det var bara lite halvhjärtat. Nu är det allvar :-D och noggranna förberedelser som gäller :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera här hos mig :-)

OBS, du är inte anonym när du kommenterar. Din IP adress sparas och kan spåras!

.