Hundmat till middag

Fortfarande ont i ryggen och brösten idag men annars har jag mått riktigt bra :-) Åt en massa tranbär och drack en halv liter tranbärsjuice för säkerhets skull :-)
Det blev en ledig dag för mig, min man blev jätteglad och sa "Jag är glad då får jag ha dig för mig själv
Jag frågade min man vad han ville äta, eftersom jag blev ledig idag tänkte jag tillaga en god middag som tar aslång tid att förbereda. Men han tyckte det räckte med något enkelt idag.
Jag öppnade frysen, plockade ut massa rester och gjorde en stuvning.





Mannens kommentar: "Det ser ut som hundmat!"
-Men vilka hundar har citronpepparsallad till? :-)
Hundmaten var tydligen god för sen tog han en omgång till

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera här hos mig :-)

OBS, du är inte anonym när du kommenterar. Din IP adress sparas och kan spåras!

.