Framme på Flygplatsen

Äntligen framme!
Jag hann inte med allt men i alla fall det viktigaste som att skriva ut kartor, biljetter, borsta tänderna, sätta fast lösögonfransar och raka benen :-)
Efter mycket letande i ingångshallen hittade jag till slut en mycket liten skylt allra längst bort i ett hörn som det stod check-in på.
Men dit skulle inte vi.
Vi skulle direkt till gaten -Var nu den låg...
Någonstans på andra sidan säkerhetskontrollen borde den ligga tänkte jag..
Jag trodde att flygplatsen var rätt liten. När man befinner sig i ingångshallen kan man se säkerhetskontrollen och jag trodde att andra sidan inte var särskilt mycket större. Så fel man kan ha!
Den var helt enorm! Jag blev så förvånad!
För många år sedan jobbade jag nämligen på flygplatsen men jag gick aldrig över till andra sidan säkerhetskontrollen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera här hos mig :-)

OBS, du är inte anonym när du kommenterar. Din IP adress sparas och kan spåras!

.