illamående och bröstspänningar

Idag var vi ute och åt på en latinamerikansk restaurang :-)
De har Så god mat! Jag tömde hela tallriken och snyltade lite på min mans ;-)
Vanligtvis äter jag bara upp hälften men idag har jag bara ätit en liten macka till frukost och en liten kopp kaffe med mjölk och all mat igår -ja den försvann ju.
Ryggvärken försvann men när min man kramade mig hårt fick jag ont i ryggen igen men bara tillfälligt.
Jag mår illa igen och brösten börjar göra ont igen!
Detta är jobbigt! Jag vill veta vad som händer i mig!
Så nu ska jag sova och hoppas att det släpper till imorgon då jag har en mycket lång jobbdag eller är ledig :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera här hos mig :-)

OBS, du är inte anonym när du kommenterar. Din IP adress sparas och kan spåras!

.