Studier



Vecka 5+0 idag! 
Inget blod, ingen smärta. Jag har börjat ta massa vitaminer och mineraler. De hittar ju inget fel på mig men ändå får jag bara missfall efter missfall. Vi har tappat räkningen för länge sen.

Kanske 15:e gången jag är gravid nu. 

Nu har jag bantat 20 kg. Motionerar och stoppar i mig massa piller. 

Idag är jag ensam hemma och till helgen har jag lovat maken att vi ska packa upp alla flyttlådor så idag passar jag på att studera så mycket jag kan. 

Just nu är det GIS som gäller. Det är så mycket matematik. Jag och matte vi kommer inte överens så jag satsar bara på att bli godkänd på kursen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera här hos mig :-)

OBS, du är inte anonym när du kommenterar. Din IP adress sparas och kan spåras!

.