Finbesök

Jag är så glad i dag!
Hunden från semestern har tagit husse i släptåg och kommit på besök!
Den har blivit så stor! Nästan fullvuxen och så vacker hon är!

Hon gillar mig och vill leka hela tiden, men de tänderna är inte riktigt att leka med...

Husse har varit nykter hela tiden och det känns lite ovant att se honom så efter semestern.
Men nu hände det en sak till med honom och hunden...

Första dagen han var här åkte jag dit för att hälsa på hunden, jag saknade den så otroligt mycket så jag kunde inte vänta till nästa dag. Ingen var hemma och hunden var på verandan.
Hunden ska mestadels bo utomhus så därför var den ute.

Den kände inte igen mig utan började skälla och vakta huset så jag tänkte att "heehh... jag stannar nog här nere...".

Men efter en stund blev den snäll och lekfull och jag blev skitglad :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera här hos mig :-)

OBS, du är inte anonym när du kommenterar. Din IP adress sparas och kan spåras!

.