Återuppta träningen

Så var det klappat och klart för i år. Hälsopausen är officielt över när Knut dansar julen ut.
Nu är resterna av julens gotter uppätna och nu är det dags att bli hälsosam igen.
Jag har förberett cykeln, laddat ner massa trevliga appar och köpt den här idag-visserlligen nästan en månad efter Knut men bättre sent än aldrig.
-Speciellt när man kan köpa den på rean istället
Jag tänkte att den kan vara ett bra komplement till cykeln.
Dagar man inte har tid att plocka fram cykeln eller dagar man inte har lust som svinkalla vinterdagar eller regniga höstdagar.

2 kommentarer:

  1. Om du behöver tips gällande din träning, kost eller annat så ka du när som helst ställa din fråga via min blogg så kommer jag så fort som möjligt besvara din fråga :) Jag verkligen älskar träning och att hjälpa andra med att komma i sin drömform

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera här hos mig :-)

OBS, du är inte anonym när du kommenterar. Din IP adress sparas och kan spåras!

.