Annandag Jul

Hela dan igår har gått åt till förberedelser inför resan, pust!
Handlat mat till oss och djuren, städat deras hem och lämnat de på egen minisemester hos min mama
Nu ska kartor, biljetter, öppettider, buss- och spårvägslinjer skrivas ut. Sen ska surfplattor, mobiler, resväskor, matväskor, ombordväska och kamera förberedas.
Känns stressigt, denna resa kom så plötsligt, utan tid att planera, vet inte om jag hinner göra allt jag planerat till resan.
idag hoppas jag hinna med att fixa snygga men samtidigt varma och bekväma kläder till Nyårsafton eftersom vi ska vara utomhus och så vill jag hinna göra slingor och färga ögonbrynen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera här hos mig :-)

OBS, du är inte anonym när du kommenterar. Din IP adress sparas och kan spåras!

.