Trött

Sedan i onsdag är jag konstant sömnig, trött hela tiden.
Jag tror att det ar någon med andra trimestern/12:e veckan att göra.
Jag har inte varit så här konstant sömnig sedan början av graviditeten. Jag funderade över om tröttheten kanske har med kroppens förvåning och oförbereddhet att göra.
I början av graviditeten, precis som i början av pollenallergi är jag konstant trött och sömnig jag kan sova hela dagen och natten! Sen när kroppen så sakta vänjer sig blir jag mindre trött, för alla resurser går till att hålla igång detta nya. När omorganisationen är klar kommer krafterna tillbaka. Undrar om det blir så här när tredje trimestern kickar igång också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera här hos mig :-)

OBS, du är inte anonym när du kommenterar. Din IP adress sparas och kan spåras!

.