Paket!

Idag fick jag mitt paket från Batteriexperten.
Två klockbatterier och en julklapp till min mamma.
Gissa om det var svårt att hitta de batterier jag behövde i fysiska butiker men så kom jag att tänka på Batteriexperten som hade mina batterier och dessutom hade de skrivit ut alla olika varianter på namn så det var hur lätt som helst att hitta rätt batteri :-)
Jag trodde att paketet skulle komma efter jul eftersom jag beställde det i söndags men det kom redan idag på Lille Julafton!
Vilken service!

Julklappen till min mamma har jag aldrig sett i någon butik, den var så klockren och jag ska nog köpa en till mig själv med.
Ett magnetiskt måttband och på måttbandet finns ett vattenpass, ett anteckningsblock med skyddskåpa och en penna!
Hur perfekt är inte det!
De har många fler bra saker på Batteriexperten, bland annat upptäckte jag att de har många stora USB-minnen. Annars brukar man bara hitta små på 8 GB.

http://www.batteriexperten.com/sv/artiklar/3-i-1-mattband-vattenpass-och-anteckningsblock-med-penna.html











I samarbete med Batteriexperten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera här hos mig :-)

OBS, du är inte anonym när du kommenterar. Din IP adress sparas och kan spåras!

.